Verslag te goed! - Reisverslag uit Piñera, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu Verslag te goed! - Reisverslag uit Piñera, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

Verslag te goed!

Door: Lily

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

08 Mei 2019 | Spanje, Piñera



Vanaf waar ik nu ben!

Op 8 mei 2019 om 18:21 heeft Heine Wieringa het volgende geschreven:



Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: Lily Dobma
Datum: 8 mei 2019 om 18:12:54 CEST
Aan: heine.wieringa@gmail.com
Onderwerp: Doorst.:⁨ Backup: Waar blijft de tijd??⁩



Vanaf waar ik nu ben!

Begin doorgestuurd bericht:

Van: Lily Dobma
Datum: 8 mei 2019 om 18:12:28 CEST
Aan: "WaarBenJij.nu"
Onderwerp: Antw.:⁨ Backup: Waar blijft de tijd??⁩



Vanaf waar ik nu ben!

Op 7 mei 2019 om 14:05 heeft WaarBenJij.nu het volgende geschreven:



Waar blijft de tijd?? 7 mei 2019
Waar blijft de tijd??
Rellayo 4 mei: We zitten te wachten op ons ontbijt!! Gisteren toch begrepen dat het ontbijt om 7.30 klaar zou staan! Wij fris en fruitig om 7.45 uur naar beneden, maar geen mens te bekennen. Zal het dan toch 8.30 uur zijn?? Nee dus, het werd uiteindelijk 9.00 uur, het was zaterdag!! Ja weten soms ook niet meer welke dag het is.
Volgende keer toch maar vragen of ze het op een papiertje willen schrijven. Eerst maar weer naar de kamer waar Heine nog even naar het voetballen kon kijken. Ik kijk naar buiten en zie een blauwe lucht, de zon schijnt, de koeien liggen lekker te herkauwen in de wei. Ja prachtig en dan de heerlijke frisse lucht. Zo weer een nieuwe dag, wat voor mooie dingen zullen we nu toch weer gaan zien. Ben toch blij met de “vele” foto’s want je doet zoveel indrukken op. Ook zien we het natuurlijk mooi groen worden onderweg. Ja met geen blad aan de boom vertrokken en nu bijna volop in blad. Ook de mooie voorjaarsbloemen, het gaat een dik fotoboek worden! Heine roept ook al onderweg, mooi fotomoment. Ja ik ben van de foto’s en Heine stippelt de route uit ivm de km die we ongeveer kunnen maken de volgende dag en kijken of er een slaapplek bij is. Ja en natuurlijk dat het nog zolang licht is, dachten we opeens ook aan.
Maar goed, weer vol frisse moed op pad gegaan en in het boek stond, de Zeven heuvelen omhoog en dan weer de flinke afdalingen naar de beekjes. Nou het was afzien deze dag. Heine begreep ook niet dat ze dit heuvels noemen, het zijn bergen!! Gelukkig zeiden de Zwitserse leeftijd genoten dit ook. Zij zijn wel wat gewend in de bergen bij hun thuis, maar zij vonden dit ook pittige beklimmingen en afdalingen. Menig moment stond ik ook rechtop in mijn schoenen, zo steil. Boven op de “heuvel” stonden de 4 dames ons op te wachten en waren blij dat de Hollanders het ook wieder geschaft hadden! Ja dat deed ons goed

  • 08 Mei 2019 - 15:05

    Lily:

    Gaat weer niet goed met knippen en plakken enz, kijk het weekend wel even weer. Doei lily

  • 09 Mei 2019 - 16:00

    Christie:

    Geeft niet hoor Lily We lezen gewoon alles wat je schrijft of het nu wel of niet goed gaat.Aan die 10 foto sper dag houd je je vast niet meer.Heb je nu geen last meer van je voet?Ik vind het geweldig dat jullie er nog steeds de de moed inhouden En er zo te lezen ook nog steeds plezier in hebben.Hier is zaterdag de klaverblad tocht in Zandeweer wat ik wel graag had gelopen maar ik ben dan in Bergen op Zoom.Dat was al lang afgesproken .Jammer hoor .Blijf de moed er in houden en geniet van het prachtige landschap en de leuke mensen die je ontmoet.Groetjes en een dikke knuffel Christien

  • 10 Mei 2019 - 12:38

    Corrie Hemelop:

    Hallo pelgrims
    ik vind het ook leuk om weer te lezen al is het dan niet compleet.
    Zo mooi omschreven hoe jullie de dag beginnen, zo te horen allemaal heel relaxed.
    Super bikkels om de bergen te bedwingen. Inderdaad de 7 heuvelenweg is daarbij vergeleken een appeltje eitje.
    Ik kijk uit naar het volgende verhaal.
    Lekker genieten nog verder.
    Liefs Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lily en Heine

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 51091

Voorgaande reizen:

31 Maart 2019 - 15 Juni 2019

Route de North naar Santiago de Compostella Spanje

21 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: