Regen, Regen en nog een x Regen - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu Regen, Regen en nog een x Regen - Reisverslag uit Vaals, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

Regen, Regen en nog een x Regen

Door: Lily

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

10 Februari 2019 | Nederland, Vaals

Vandaag mee gedaan met een wandeltocht van de Veldlopers in Gulpen. Paar dagen geleden al wel verwacht dat wij het niet droog zouden houden, maar wat wij vandaag aan water op onze hoofden en lijf hebben gekregen, slaat alles. Wat een regen, nog nooit zoveel regen en waterbron mijn schoenen op een wandeltocht gehad. Ondanks dit alles, hebben wij toch genoten, ja niet te geloven ,maar dit was voor ons een hele goede test en training voor ons doel om op 31 maart weer naar Santiago de Compostela te gaan lopen. Ja het was ook wel lachen onderweg hoor, glijden over de modder, door watergeulen lopen, ja dat heeft toch ook wel weer wat. Het belangrijkste is, de nieuwe knie van Heine en mijn nieuwe heup hebben het Goed gehouden met deze regen en de grote rugzak op, we hebben er weer vertrouwen in.

Gisteren van Vaals naar Aachen gelopen , ook weer 21 km, dus super.

• 10 Maart 2019 - 05:52

Lucy:

Hoi Lily,

Gisteren hebben we elkaar bij toeval getroffen tijdens een mooie wandeltocht.
    En: ook met een nieuwe heup of knie, is het dus mogelijk de Camino te wandelen.
    Ik vind het zó geweldig! Geeft heel veel inspiratie en ik ga je volgen binnenkort.
    Zó leuk! Nog een paar weken en dan gaan jullie al. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.