We gaan weer op Camino in Spanje - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu We gaan weer op Camino in Spanje - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

We gaan weer op Camino in Spanje

Door: Lily

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

31 Januari 2019 | Nederland, Uithuizen

Ja het is eindelijk weer zover, jaren naar uit gekeken en nu nog 2 maanden en dan vertrekken wij naar Saint Jean de Luce in Z W Frankrijk. Op 31 maart vertrekt onze trein uit Uithuizen. Op 1 april beginnen wij aan de route de North, de noord kust van Spanje om uit eindelijk in Santiago de Compostella uit te komen. We hebben 10 weken vakantie en gaan het heerlijk relaxt doen, wat een luxe!! Dank aan mijn collega’s die mij de mogelijkheden hebben gegeven om zo lang weg te kunnen gaan. Ja Heine is al 4 jaar thuis, dus die kan gaan en staan waar hij wil. Zijn knie, mijn heup functioneren weer goed, dus niet meer wachten maar gaan. We zien wel hoe ons pad gaat lopen, de tijd hebben we.
Eerst van 8 febr tot 15 febr oefenen in Vaals met de rugzak op, test wat wel en niet mee moet. In 2014 de Kroegjestocht gedaan als training en nu Vaals. We kijken er weer naar uit en ik zal vast nog wel wat schrijven over de ervaringen in Vaals.

• 22 Maart 2019 - 10:14

Dies:

Lily en Heine,

Een prachtig voornemen! Veel plezier en veel mooie ervaringen op jullie komende Camino! Wasleuk om gisteren(donderdag) kennis met je te maken!

Groeten, Dies