Nieuws uit de wereld??? - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu Nieuws uit de wereld??? - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

Nieuws uit de wereld???

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

22 Mei 2014 | Spanje, Villar de Mazarife

Hier zitten we dan op de dag van de verkiezingen in Europa, beseften we vanmorgen pas!! Dit is ook voor de 1e keer van mijn leven dat ik niet stem en dat voelt eigenlijk wel heel raar,maar ja, is niet anders . Het leven van een pelgrim heeft niks meer te maken met wat er op de wereld gebeurt. Soms weet je niet eens meer wat voor dag en datum het is! Het leven van een pelgrim bestaat uit wat je de volgende dag gaat lopen en waar je weer een onderkomen kunt vinden.Hoe je de was weer voor elkaar en vooral droog krijgt! Ja dat is ook weer een speciale aangelegenheid tijdens de Camino. Voordat wij vertrokken had ik er niet bij stil gestaan dat er ook wasmachines onderweg waren!! Had aldoor in mijn hoofd om de was met de hand te gaan doen,gelezen uit boeken en ook uit verhalen van oud Camino lopers, die de was ook met de hand deden. Dus wij doen de was ook op de hand, ja ja en dat gaat nog goed ook. Af en toe komen we een oude houten wasbord tegen met een ouderwetse wringer en dat werkt voor ons net zoals een wasmachine!! Dan kom je een jonge Duitse vrouw tegen die niet als 1e om een bed vroeg,maar om een wasmachine??
We zijn al 2033x bekeken?? Geweldig wat mooi en we hopen dat iedereen nog weet waar wij voor lopen?? Voor de Duo E bike voor Luingaborg. Om te storten kijk maar eens op het verslag van Sponsortocht, doeiii lieve groet van Heine en Lily

  • 22 Mei 2014 - 21:46

    Nel:

    Ja Lily dat weet je toch.Kleine wasjes grote wasjes , stop ze in de wasmachien!
    lieve groetjes van mij.

  • 23 Mei 2014 - 00:41

    Mieke Susan:

    Hallo lieve mensen,
    Nu net eindelijk al jullie verhalen gelezen. Wat leuk om te lezen dat jullie het zo goed doen en dat jullie zo genieten. feest der herkenning voor mij! Leuk he, al die mensen van over de hele wereld.
    Krijg zo weer zin om ook die kant uit te gaan. Maar ik moet me nu voorbereiden op mijn GR5, die over 4 weken losbarst. Maar dat is maar 300 km dus een fluitje van een cent. Hahaha!!!
    Dus trainen maar weer!!! En nu ook op tijd naar bed.
    Heel veel groetjes uit la Holanda. Zorg goed voor jezelf , neem elke dag zoals die komt, doe de groeten aan al die leuke spanjaarden, en al die lieve albergogastheren en vrouwen.
    Lieve groet, Mieke

  • 24 Mei 2014 - 07:19

    Rijnje Venema:

    Geweldig wat een belevenis en wat doen jullie het goed.ik wens jullie nog heel veel wandelplezier,groetjes Rijnje Venema

  • 25 Mei 2014 - 22:29

    Lidy:

    Hoi lily en heine

    we zijn inmiddels al weer meer dan een week terug uit spanje.Ikhad heel graag door willen lopen.
    ik vond het een geweldige ervaring en ga zeker nog een keer terug om de tocht af te maken.
    Ik wens jullie veel wandel plezier

    groetjes lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villar de Mazarife

Lily en Heine

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 51053

Voorgaande reizen:

31 Maart 2019 - 15 Juni 2019

Route de North naar Santiago de Compostella Spanje

21 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: