Ontmoetingen op de Camino - Reisverslag uit Arca, Indonesië van Lily en Heine - WaarBenJij.nu Ontmoetingen op de Camino - Reisverslag uit Arca, Indonesië van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

Ontmoetingen op de Camino

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

04 Juni 2014 | Indonesië, Arca

Hier weer een verslagje en nu over de bijzondere ontmoetingen onderweg.Nu nog 18km,we staan aan de vooravond van onze ontmoeting met de kathedraal in Santiago de Compostela en dat voelt best heel bijzonder.Niet te geloven dat we in 37 dagen ons doel morgen gaan halen!! Het was en is nog iedere dag genieten van de weg,de omgeving maar ook zeer zeker van de mooie ontmoetingen die we hebben gehad.Velen zullen we in onze herinneringen meenemen.Soms korte ontmoetingen maar soms ook langere ontmoetingen.Pelgrims die we dagen achter elkaar tegen komen en er langzamerhand een leuke Camino band ontstaat.Nu bijv met José Manuel, die we al weken elke dag tegenkomen. We groeten elkaar, hij zegt hasta manjana/tot morgen!hij kan geen woord Engels maar met handen en voeten komen we ver.Hij was eerst heel introvert maar komt de laatste dagen los.Met handen en voeten nodigde hij ons gisteren uit om op 6 juni om 19.00 uur bij de deur van de kathedraal in Santiago te staan,hij wil ons voorstellen aan zijn vrouw.Ja dit zijn de bijzondere ontmoetingen.Ook de ontmoetingen met de 3 heren uit Nederland.Ook de beide heren van 66 en 76 uit Nederland,waar we een tijdje geleden dag tegen hebben gezegd,die gaan volgend jaar weer verder.Ook de Italiaanse Julia met haar hond,wat was ze ziek,gelukkig loopt ze weer.Tina uit Amerika,wat een vrouw,lijkt de dochter van Tina Turner wel!! Monica uit Australië,de beide oude dames uit Duitsland en noem maar op.Het vrouwtje die haar vogeltje bij zich heeft,de man met zijn paard,echtpaar met kindje van 18maand.wat mooi allemaal en dat is genieten. Trusten nu en morgen op naar Santiago

• 05 Juni 2014 - 08:29

Loes:

Lieve Lily en Heine

Is het nog maar 3 dagen? Wat hebben jullie dan al veel kilometers overwonnen.
    De foto's zien er fantastisch uit, ik verwacht een uitgebreide foto collage als jullie terug zijn.
    Geniet vooral van de huidige momenten en prachtige omgeving.
    Voor mijn gevoel wegen de laatste lootjes bij jullie niet zo zwaar
    groetjes en veel liefs Loes

• 05 Juni 2014 - 09:28

Ankie:

Vanuit Zonnehuis Luingaborg, geniet van de laatste 18 km. Dikke knuffel van je moeder Lily!

• 05 Juni 2014 - 13:20

Theo Nijland:

Hallo Lily en Heine,

Vlak voor de finale wil ik jullie complimenteren met jullie onderneming, verslaglegging en foto's.
    Ik wens jullie een mooie "intocht" en nog vele betekenisvolle momenten en ontmoetingen.
    groeten ook van Mieke,
    Theo

• 06 Juni 2014 - 01:44

Mieke Susan:

Lieve mensen,
    Fantastisch!!! Jullie zijn er bijna! Ik hoop dat de laatste loodjes meevallen. Ik vond de aankomst toch wel een anticlimax, maar misschien is het voor jullie wel feest. Ik verwachtte een middeleeuws stadje, maar je staat opeens in de buitenwijken van een moderne stad. Haha . Heel vreemd. Nou, geniet er maar van en wees trots op jullie prestatie!!
    Hoop jullie weer te zien in Nederland! Hou vol he!!!
    Tot ziens! Mieke

• 06 Juni 2014 - 07:14

Rijnje Venema:

Geweldige prestatie en hoop dat jullie nog volop mogen genieten van de laatste dagen.

• 06 Juni 2014 - 12:26

Corrie Uit Est:

Lieve Lily en Heine
    Geweldige foto's en bijzondere mensen, deze prachtige tocht zal jullie altijd bijblijven.
    Nog heel even volop genieten.
    Liefs