We zijn er bijna!!!!!nog 66km - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu We zijn er bijna!!!!!nog 66km - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna!!!!!nog 66km

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

02 Juni 2014 | Spanje, Palas de Rey

Ja ja,hier zijn we weer en nu nog maar 3 dagen te gaan!! Eentonig,maar we genieten nog elke dag van de Camino.De laatste dagen gelopen door het prachtige Galicië,met prachtig weer en nu ook met mooie vergezichten.Het lijkt hier soms 50 jaar stil te hebben gestaan in de bergdorpjes,met hun eenvoudige bevolking en hun werkzaamheden.Het is genieten om daar naar te kijken hoe de oude boerinnen met hun hond de koeien weer van het land halen,zo relaxt en daar loop je dan tussen!De steen met de 100km gepasseerd en dat is toch een heel bijzonder moment.Ook verandert de Camino nu,veel drukker en helaas ook luidruchtiger.De Spanjaarden hoeven maar 100 km voor hun certificaat en dat merk je. De Buon Camino groet krijg je niet meer.Gelukkig komen we ook de oud caminolopers tegen en praten bij op een terrasje en voelen allemaal het zelfde.Nu komt het toerisme op gang?? Tijd om weer naar bed te gaan, te dromen van Santiago

  • 03 Juni 2014 - 13:21

    Antje:

    Hee hoi,
    Geweldig wat jullie doen. TOPPERS.
    Het is leuk om jullie verslagen te lezen.

    Nog veel plezier. Groetjes en knuffel van Antje

  • 04 Juni 2014 - 09:51

    Corrie Uit Est:

    Lieve Lily en Heine
    Oooh dat lijkt mij zo speciaal om het laatste stuk te lopen. Wat geluk dat het nu mooi weer is, dat loopt zoveel fijner. Jullie zijn de kanjers hoor met zoveel km in de benen!!! Nog even genieten.
    Liefs

  • 04 Juni 2014 - 10:20

    Giovanni - Uithuizen:

    Wat voor mooist heb jij gezien tijdens de wandeling?? Ik ben ook hier in Uithuizen flink aan het wandelen!! Groeten van Giovanni.

  • 04 Juni 2014 - 11:42

    Sineke Meering:

    Inderdaad de laatste 100 km. wordt het drukker, maar ik vond het ook wel weer gezellig.
    toen ik in mijn eentje 's morgens om 7.30 door de eucalyptus bossen liep,en de zon scheen had ik het gevoel: zo moet het paradijs er uit zien.
    ik hoop dat jullie met mooi weer in Santiago aankomen, ik kwam nadat ik de hele tocht prachtig weer had gehad in de regen. Een deceptie, plus dat het er op zit!!
    Maar de Camino blijft in je bloed zitten!
    Veel wandelplezier nog de laatste kilometers.
    SINEKE.

  • 04 Juni 2014 - 18:54

    Nek:

    Ja en zo komt aan alles een eind.Maar wat hebben jullie een prestatie geleverd.Geweldig hoor
    Geniet nog van de laatste kilometers!!!
    dikke kus van nih
    Nek.

  • 04 Juni 2014 - 18:57

    Nel:

    Sorry voor de schrijffouten.
    Gr. Nel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palas de Rey

Lily en Heine

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 50936

Voorgaande reizen:

31 Maart 2019 - 15 Juni 2019

Route de North naar Santiago de Compostella Spanje

21 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: