Sponsortocht E bike Zonnehuis Luingaborg Bierum - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu Sponsortocht E bike Zonnehuis Luingaborg Bierum - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Lily en Heine - WaarBenJij.nu

Sponsortocht E bike Zonnehuis Luingaborg Bierum

Door: Lily en Heine

Blijf op de hoogte en volg Lily en Heine

01 April 2014 | Nederland, Uithuizen

Lieve allen die onze stukjes lezen,

Een sponsorwandeling! ja waarom niet,je ziet,hoort en leest het overal,dus wij gaan ook wandelen voor onderstaand goed doel.
Mijn leefstyle draag ik uit richting,ja voor wie niet? Goed voorbeeld doet goed volgen,toch? Maar onze oude mensen met een beperking moeten geholpen worden. Luingaborg 60 jaar,een mooi cadeau voor de bewoners zou dan ook een duo E bike zijn om deze zomer mee op pad te kunnen gaan.
De rest laat ik aan jullie als sponsoren over,iedere euro is er 1 en dichter bij de duo E Bike.
Heine en ik gaan er voor lopen en als wij het een keer moeilijk hebben,zal ook best gebeuren,dan weten wij waarvoor wij lopen en zullen doorzetten.
Lieve groet van Heine en Lily
En ehhh alvast bedankt

Flyer van Luingaborg:
Zonnehuis Luingaborg bestaat 26 april 2014 60 jaar.
Luingaborg is uniek, het gebouw is 60 jaar oud, er is vanaf het begin zorg geleverd en is oudste van ZHGN.
Zonnehuis Luingaborg
Ter gelegenheid van het 60 jaar bestaan van Zonnehuis Luingaborg:
Sponsor/pelgrimstocht van Saint-Jean-Pied-de-Port naar
Santiago de Compostella van 26 april t/m 20 juni 2014
Wie: Lily Dobma en Heine Wieringa uit Uithuizen
Waarom: Lily haar moeder heeft als meisje van 15 jaar in de Oorlogswinter 1944-1945 2x onder zeer extreme omstandigheden gelopen van Rotterdam naar Oud-Leusden om eten op te halen. Uit respect voor de ouderen die in barre omstandigheden de oorlog hebben meegemaakt willen Lily en Heine met deze wandeltocht van 760 km geld inzamelen.
Waarvoor: Een duofiets voor bewoners van Zonnehuis Luingaborg.
Bewegen voor ouderen is belangrijk. Zonnehuis Luingaborg is gevestigd in een
landelijke omgeving. Het is fantastisch om met de bewoners door het prachtige
landschap te fietsen.
Hoe kunt u helpen: Lily en Heine hopen een leuk bedrag bij elkaar te wandelen.
De opbrengst van de sponsor/pelgrimstocht gaat volledig naar de duofiets.
U kunt het bedrag voor de duofiets overmaken op:
Zonnehuisgroepnoord,
Rekeningnummer NL93 ABNA 0571 6211 47
t.n.v. Duofiets Zonnehuis Luingaborg.
U kunt Lily en Heine volgen op:
Voor meer informatie: Lily Dobma: T 0595-439845 www.lilyenheine.waarbenjij.nu

• 11 April 2014 - 23:20

Corrie Uit Est:

Lieve Lily en Heine
    Een heel mooi idee om de tocht te lopen voor een goed doel. Het zal zeker nog meer dimensie geven aan de tocht. Super gaaf !!!
    Liefs Corrie

• 15 April 2014 - 12:22

Erik:

Veel succes!

• 18 April 2014 - 15:05

Dirk Van Nieuwpoort:

We willen morgen (19-4) bij Havenstad FM graag aandacht besteden aan jullie actie. Is er om 13:34 uur iemand beschikbaar voor een interview in de studio in Delfzijl of evt. telefonisch. Graag reactie op info@havenstad.fm

• 19 April 2014 - 17:42

Linda:

Lieve Lily en Heine, heel veel succes en wandelplezier toegewenst!!

• 23 April 2014 - 06:29

Gea:

Hallo Lily en Heine,
    Over een aantal dagen vertrekken jullie, vanaf hier wens ik jullie veel succes met de wandeling.
    Super dat jullie dit doen, maar vooral ook om dat er een mooi initiatief bij komt kijken.
    Ik zal jullie zeker volgen. Groetjes Gea

• 23 April 2014 - 18:31

Blinckstaete :

DE buren leven met jullie mee.

• 23 April 2014 - 23:35

Dieneke En Meindert:

wij wensen jullie een mooie tocht toe. dat jullie het in een goede gezondheid mogen volbrengen. Groetjes

• 25 April 2014 - 20:56

Judith Bos:

Lieve Lily en Heine,

Wens jullie een prachtige tocht, dat jullie veel mooie en bijzondere momenten!

Liefs Judith

• 28 April 2014 - 13:22

Mieneke:

Heel veel succes van alle deelnemers van AC Uithuizen.
    We zullen jullie volgen op deze site. Succes van ons allemaal.

• 28 April 2014 - 14:30

Luingaborg:

Lily en Heine

Alle bewoners, vrijwilligers en medewerkers van Zonnehuis Luingaborg in Bierum wensen jullie een fijne en voorspoedige pelgrimstocht. Dit alles voor de duofiets voor de bewoners van Luingaborg, respect voor jullie beide. We gaan jullie volgen.

• 28 April 2014 - 14:32

Vicky Rixten:

Lily en Heine,
    Heel veel succes, hoop dat jullie verwachtingen waarheid worden, geniet ervan!

• 15 Mei 2014 - 04:34

Erik Hillernga:

Hallo,

Ik ben dinsdagavond op inloop spreekuur bij de Ommelanden geweest, geen heup of rugwervels problemen, krijg 9x fysiotherapie, ga voor de zekerheid ook nog even naar Dr. Reimert voor eventueel foto's.

Groetjes,

Erik Hillenga

• 26 Mei 2014 - 18:39

Jan Van. Duinen:

Nu lopen de tille, hoe gaat het, knap hoor, met respect, petje af. Groeten Jan en Greet van. Duinen